Vas happenin?!

Cindy's perspektiv:

Jag satt med hörlurarna i öronen. Ljudet var på ganska låg volym för att inte störa de andra i bussen. Det var min favoritlåt som spelades, altså "What makes you beutiful" med One direction. Jag satt och drömde mig bort om Zayn. Tänk att jag faktiskt skulle se dom imorgon! Jag kan knappt vänta! Vi hade åkt en lång resa från Sverige till Irland. Jag och mina tre bästa vänner, Emily (Fast alla säger Em), Sacha och Shirin. Det var dom jag skulle träffa vid hotellet nu.

”Är det ledigt här?” sa en röst

”Ja” sa jag utan att titta upp.

Jag tittade ut genom fönstret med iPoden i handen. Det var en varm och solig dag. Skönt!

I don't know why you're being shy” sjöng killen bredvid mig samtidigt som jag hörde det i lurarna. Rösten kände jag igen. Jag tittade upp på honom och fick en stor chock. Han tittade tillbaka på mig och log. Jag måste sett ganska dum ut när jag satt där och betraktade honom. Jag tog ur lurarna ur öronen, och tänkte precis fråga honom en sak, men han han först.

” Jag är Zayn” sa han.

”Jag... jag vet” svarade jag med darrig röst.

Det gör dom flesta” sa han och log mot mig. ”Hur är det?”

”Bra, jag känner mig svimfärdig, men annars är allt toppen!” svarade jag optimistiskt.

”Haha, okej” svarade han. ”Förlåt om jag störde dig...” Han tittade på mig och väntade på att jag skulle fylla i meningen.

”Cindy. Och det gjorde du verkligen inte! Jag lyssnade visserligen på er, men något säger mig att prata med dig är så mycket viktigare! Om du har tid förstås!” svarade jag.

Det här var overkligt! Jag nöp mig själv i armen för att vakna från den fantastiska drömmen. Det var inte förrän då jag insåg det. Det var ingen dröm! Jag satt bredvid den mest underbaraste killen på jorden! Det kunde bara inte vara verkligt!

Zayn's perspektiv:

Tjejen bredvid mig såg förvånad ut, men hon var riktigt söt! Men hon var ändå bara ett annat fan.

”Mary street” lät det från högtalarna.

Cindy tryckte på stoppknappen.

”Förlåt, men jag ska av här” sa hon försiktigt.

”Det är inget att be om förlåtelse” sa jag och blinkade med ena ögat. Jag reste mig upp.

Hon log mot mig.

”Vi ses imorgon! Eller jag ser iallafall dig! sa hon och log stort.

Jag tittade fundersamt på henne men log tillbaka. Jag fick en liten lapp av henne innan hon han gå.

Cindy's perspektiv:

Han såg ut som ett frågetecken, men han log tillbaka. Jag klev av, och vände mig om mot bussen. Jag vinkade innan den åkte iväg. Han vinkade tillbaka. Wow! Jag var en av miljontals fans, och jag fick sitta bredvid honom! Zayn Malik från One direction! Jag hade ett minne för livet, och en historia att berätta för tjejerna som stog några meter bort och vinkade som galningar! Jag var nästan lite yr, så jag satte mig ner på närmaste bänk. Tjejerna kom springandes mot mig.



Zayn's perspektiv:

Jag vecklade upp den lilla papperslappen jag fick av henne. Det stod @SabbeBiebsMalik, snälla följ mig! ;) xx <333 på den. Jag tog direkt upp min telefon och gick in på twitter. Jag skrev in hennes namn och klickade på ”Follow”.

Jag funderade hela vägen till studion på vad hon menade med att hon skulle se mig imorgon. Jag kom inte på det eftersom jag var väldigt trött. Klockan var ju bara 10!




 

Det var kapitel 1, hoppas ni gillade det! Ville bara säga att det är då jag som är Cindy, min kompis Sandra är Shirin, Sara är Sacha och Emma är Emily. Och följ gärna mig på twitter @SabbeBiebsMalik. Jag försöker få ut nästa kapitel snart, men går i 7:an nu och vi har väääääääldigt mkt läxor!


Kramar Sabina!! <3333333333

Kommentarer
Postat av: Louis' babe ;)

SUPERBRA sötnos! Love it! Babe du rockar på att komma på namn!! o skriva ;) <3

2012-01-25 @ 18:02:31
URL: http://onedmiracles.blogg.se/
Postat av: Louis' babe ;)

Sabbe bara en snabb grej babe: du har skrivit stephanies perspektiv men du heter cindy? Antingen så e jag HELT lost eller så har det blivit nå knas ;) love yuaa girl!<3<3<3

2012-01-26 @ 21:51:06
URL: http://onedmiracles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0